Pintér Sándor volt államtitkárának megtetszett a parkolási biznisz
Társát annak idején elítélték, amiért az állatkert előtti engedély nélkül szedett parkolási díjat, majd a hírhedt parkolási cég, a Centrum egykori tulajdonosa volt.
Társát annak idején elítélték, amiért az állatkert előtti engedély nélkül szedett parkolási díjat, majd a hírhedt parkolási cég, a Centrum egykori tulajdonosa volt.
Kiszámolta a HVG, mennyi pénzük van a kormány tagjainak.
Az 1995-ös Wartburg még megvan. De vett egy kis Appenin-részvényt is, a cég Mészáros Lőrinchez és Tiborcz Istvánhoz köthető.
Nem volt jele a keddi akciónak, de az utóbbi időben nagyobb a mozgás a magyar határnál Szerbiában – mondták el helyiek a hvg.hu-nak, miután hajnalban hetven menekült próbált átjutni a még zárva tartó röszkei közúti határátkelő drótkerítésén.
A hatvan-hetvenfős csoport a közúti határátkelő oldalán próbálkozott, amit veszély esetén vaskapuval zárnak el, de most fegyveres biztonsági őrök védték. Pintér Sándor szerint a rendszer jól vizsgázott, de utasította a BV-t, hogy ellenőrizzék le a szerb–magyar határszakaszt.
A Magyar Honvédség tavaly év végén tömbösítve küldte meg a hvg.hu-nak, hogy az állami vezetők közül kik és hova utaztak a honvédségi repülőgépekkel, ezért egyesével kikértük az adatokat a minisztériumoktól illetve a Köztársasági Elnöki Hivataltól. A Miniszterelnökség nem tudja, Orbán hova repült, a külügy húzza az időt, az Áder Jánosra és Pintér Sándorra vonatkozó adatokat viszont megkaptuk.
Csalódott beszámolót tett közzé honlapján a Hivatásos Tűzoltók Független Szakszervezete. Úgy tűnik, hogy a tűzoltók 2020-ban is hoppon maradnak.
Nem hajlandó a Magyar Honvédség elárulni a részletes adatokat arról, hogy melyik állami vezetőt hova utaztatták a “nem kormánygép” repülőgépekkel, csak egy összesített listát adtak ki a hvg.hu-nak. A részletes költségekről ugyanígy titkolóznak, azt viszont megtudtuk, hogy a legolcsóbb út 1,2 millió forintba, míg a legdrágább 28,6 millióba került.
Hasraütésszerűen, jogszabályi háttér nélkül nevezhette segédmotoros kerékpárnak az elektromos közösségi rollereket a belügyminiszter. Jogszabályváltozásról sem az érintettek, sem pedig a közlekedési szakértők nem tudnak, így akár bírósági eljárások tucatjai is indulhatnak, ha a rendőrök betartják Pintér Sándor rendelkezését – értesült a hvg.hu.
A belügyminiszter megnyugtatta Baranyi Krisztinát, hogy ha szükséges, a "szolgálatok" megteszik a szükséges intézkedéseket.
A lány állítása szerint véletlenül rakta el az 1590 forintos krémet, a bíróság csak szóbeli megrovásban részesítette, de előtte két éjszakát is fogdában kellett eltöltenie.
A belügyminiszter egy képviselői kérdésre adott válaszában írta ezt.
A Civil Biztonsági Szolgálat Zrt. jelenlegi igazgatója a volt rendészeti államtitkár, Tasnádi László.
A kormánytagok inkább kampányakciónak tekintik, ha erre rákérdeznek a parlamenti képviselők.
Nem érdemes Tarlós István főpolgármester biztatására hallgatnia az autósoknak, mert a végén nagyon pórul járnak – vonta le a következtetést a 24.hu egy szentendrei bírósági per ismertetése során.
Megnéztük, milyen csepeli fórumot tart két ellentétes nagyágyú: a Soros-tervben hívő Németh Szilárd és az abban nem hívő Pintér Sándor. A legkevesebb szó természetesen Csepelről esett, bár Pintér próbált mindent kontextusba helyezni: Csepel is szépül a közmunka miatt, és ott is járnak az új tűzoltóautók.
Csepelen tartott fórumot a Belügyminiszter, ahol a migránsozás mellett volt ideje beszámolni az elmúlt évek sikereiről, így a magyar gyártású tűzoltóautókról is. A fórumról hamarosan olvashatják cikkünket, addig is itt a sikerjelentés.
A belügyminiszterhez hasonlóan korábbi beosztottja, Tasnádi László is az őrző-védő-bizniszben szerzett jól fialó érdekeltségeket. A háromszereplős piacon az állami tenderek jól fialnak.
A roma felzárkóztatás az Emmitől a Belügyminisztériumhoz került.
Az MNV keretszerződést kötött székházának és ingatlanjainak komplex védelmére.